Thursday, December 1, 2011

My Twin :))

Photobucket





Assalamuaikum ,selamat sejahtera,salam satu Malaysia dan salam Perak aman jaya . Aku ade adik kembo . Sebenarnya, deme dua bukan kembo serupa pun . Entah lah , aku sendiri tak tahu lahh . Dulu waktu kecik muka sama , tapi dah beso muka beza sikit . Ingat lagi ,waktu deme kecik nak beli baju raya deme  , ramai orang cina suka datang kat deme . Then always say 'YOUR DAUGHTER VERY CUTE '. 4 tahun dengar orang asyik cakap cam tuhh .  Oh , terlupa plak bagitahu nama deme . Yang kakak , namanya Puteri Aleeya . Dia suka bende perempuan . Dia jugak seorang kuat 'Toyok' .Yang adiknya pulak , nama dia Puteri Aleena . perangai jauh gila beza dengan kakaknya . Dia suka bende lelaki buat . Contohnya , aku pakai baju sekolah masuk dalam sekolah .Dia pun nak ikut buat  dengan pakai baju kurung . Gila ape . Deme sekolah kat TCS . Kawan aku ade bagi tahu adek aku hot kt sane . Gila ape . Mane tk nya . Setiap kakak kt sane semua jadi kakak angkat dia . Sebelum nak jadi kakak angkat dia , korang kene berdepan ngan aku dulu . HAHA. Ok , orang kata dapat adek kembo seronok . :PP . Semua itu karut belaka (bagi aku je lahh ) . layan kerenah deme . Tahu tak sebab ape ? Sebab deme suka tak mahu duduk . Kerek  jer usha orang orang makan , cakap dengan tk kenal dan sebagainya . Pernah sekali tuhh waktu kat lowyat , dengan muka tak malunya deme menari depan orang . Pastu , mula lahh . Sebab tuh , aku jarang bawak deme keluar tengok wayang . Tapi mungkin minggu ini , mama akan bawa deme ke JJ kowtt .Tengok Ombak Rindu . Itu saja daripada saya , sekian terima kasih .






yg kiri tuhh EYA ,  yg kanan Ena



waktu deme darjah satu .

Sekarang


#kau ade ?

No comments:

Post a Comment